Tuesday, August 23, 2011

~Sedih~

Salam..

Secara tak sengaja air mata aku mengalir bila aku baca blog member aku eynaenjah..kisah tentang budak kecik yg bertarung nyawa mengidap penyakit Leukumia. Sesungguhnya dugaan besar buat family adik Dania.. Aku dapat merasai perasaan seorang ibu kepada adik Dania. Tapi berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul. Aku cuma mendoakan agar roh adik Dania dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang yg beriman.

To Adelia..semoga cepat sembuh..hopefully everthing will be ok.

Citer tentang penyakit budak2 ni..aku pun salah seorang daripada umi yg sentiasa memikirkan rawatan yg terbaik utk anak aku. Lately ni aku selalu pikir tentang keadaan Aiyadh yg sering batuk2..aku risau tentang penyakit dia..setiap kali dia batuk aku akan tension. Aku kesian tgk dia batuk..kul 2/3 pagi mesti dia batuk kuat+kahak dia..

Aku dh mcm fobia bila dia dh start batuk2. Aku takut kejadian 4hb Jun 2011 berulang..AKU TAK NAK BENDA TU BERULANG!!!! Dan skrg aku sentiasa monitor kesihatan dia. Aku dh try berbagai2 ubt, termasuklah aku try bg dia susu kambing, berbagai klinik..termasuk klinik pakar kanak2..aku nak dia sihat mcm biasa. Memang skrg dia sgt xtive..suka main..x reti diam..suka makan.tp batuk dia still ada. Now..Aiyadh sentiasa kena amik nebs utk cair kan kahak dia. And aku x salahkan sesiapa pun..coz anak aku ni suka sgt mengutip+hisap jari. Skrg aku x tau nak buat apa dh.. Setiap hari juga aku sentiasa memikirkan klinik dan hospital yg terbaik utk anak aku dapatkan rawatan. Setiap hari aku berdoa semoga anak aku termasuk dlm kandungan aku ni sihat walafiat..diberi kesihatan yang baik. Semoga Allah melindungi anak-anak aku. Aminnn

To Aiyadh Muazd..Semoga cepat sembuh yer syg. Umi doakan Aiyadh sihat, tak yah mkn ubat..Umi sayanggggggggggggggg Aiyadh..

1 comment:

  1. jom kite doakan untuk kebaikan anak-anak kite....n moga roh adik dania ditempatkan bersama2 dengan org yg beriman

    ReplyDelete