Wednesday, February 16, 2011

Happy birthday to me

Salam..

Happy birthday to me!! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan  yg baik, dikurniakan keluarga yang tersayang dan dikurniakan zuriat yg soleh dan solehah. Insya Allah..aminn

Semakin umur aku kian meningkat ini, aku berharap sgt agar cita-cita aku dan impian aku akan terlaksana. Aku juga berharap agar aku dapat menyempurnakan tugas aku sbg seorang isteri dan umi selagi mata aku belum tertutup. Cita-cita dan harapan aku still lg masih belum dapat aku laksanakan. Banyak sebenarnya impian aku belum terlaksana. Impian aku sebagai seorang isteri & umi. Akan aku usaha untuk menjadi isteri yang terbaik utk suami aku dan juga menjadi umi yang terbaik utk anak-anak aku. Aku akan melakukan apa saja untuk keluarga aku.  Aku amat menyangi keluarga aku. Bagi aku keluarga aku adalah segala2nya pd aku. Tanpa sokongan keluarga aku, sure akan tak akan berada di sini.  To my hubby and my Lil Prince Aiyadh Muazd thank you so much kerana begitu memahami tugas aku juga sbg seorang pekerja dlm erti kata lain 'KULI'. 


4 comments: