Tuesday, November 23, 2010

Raya Aidilfitri 2010

Inilah saat yg aku tggu selama 4 tahun aku bergelar seorang isteri. Raya thn ni begitu bermakna buat aku & hubby...walaupun raya thn ni tanpa kehadiran baba. Raya thn ni aku dpt beraya sbg seorang isteri & umi. Raya tahun ni gak aku begitu xcited tuk $hopping..thn ni agak giler2 gak aku $hopping utk ank kesayangan aku.. Segala kepeluan dia aku utamakan..smpi kan baju raya aku n hubby cari last minit. Bab umah jgn ckp lah..mlm raya baru kemas..hehehehe..ni semua gara2 bdk tecik tu. Betullh kata org..klau dh ank ni..ank yg penting..aku rasa dlm bbrapa hari before posa kot..aku dh siap2 belikn baju & keperluan raya utk ank aku. So tema utk family aku raya thn ni blue colour..dpt lah tgk si tecik aku pakai baju melayu..hehehehe..cute plak. Yelah baju melayu bdk tecik tu..hubby aku yg belikan..pandai babah belikan baju Yayad (Almaklumlah anak babah lh skrg nie)..

No comments:

Post a Comment