Wednesday, February 17, 2010

Pindah rumah

Hari Isnin, 15.2.2010 hari yg sedih buat aku..tp sebenarnya x adaleh sedih mana pun. Tp pd aku sedih lah, sbb Won Ta aku dh x dok kt umh mama aku lg. Dia dh pindah rumah..tp still lg dlm kawasan Putrajaya. Pagi tu jam 10.50 pagi mama aku bg tau adik aku dh angkut brg sbb dia nk pindah. Aku pun time tu baru jer bangun dari tido. Time tu aku dh rasa sedih dh..tp aku cover yelah sbb hubby aku..dia x suka tgk aku sedih2 lg2 dgn keadaan aku skrg nie. Aku pun terus siap2 g bfast dlu..pastu hubbby aku antar aku kt umh mama aku..masa aku smpi umh mama aku ramai org..tu semua ahli keluarga adik ipar aku..

Masuk jer umah..as usual aku mesti amik Won Ta aku dlu. Aku main2 ngan dia..dokong dia..
Pastu ntah mcmner time adik aku berkemas nk angkut brg Won Ta tiba2 air mata aku bertakung. Terus aku dokong Won Ta keluar umh mama aku. Aku main ngan dia kt luar umah. Aku rasa mcm x nk lepas kn dia..aku syg sgt kt Won Ta aku tue. Yelah klau ikutkan time dia lahir..rezeki aku plak preggy..lg pun dialah satu2nya budak kecik yg ada dlm keluarga aku. Sbb tu bile dia x ada kt umh mama aku..rasa lain. Hari2 aku teringat kt dia..nasib baik ada video dia aku simpan.

Malam ini aku nk pegi umah Won Ta. Nk tgk dia. X sabar rasanya nk tgk dia. He he he baru brapa hari x tgk muka dia. Windu sgt2 kt dia.. Tggu umi yer Won Ta.. I miss U..

No comments:

Post a Comment